we can go on

Vet ni vad? Mamma säger att jag borde sluta och shoppa och slänga kläder. Men vad tycker Adelina Aradini om detta?
Just precis! Adelina gillar inte detta mamma. Näää hon gillar inte detta! hhihi
Skämt åsido eller nää hon sa faktiskt att jag borde sluta men då borde hon sluta köpa saker till mig.
Fick mig ett par snygga byxor och tunika?! Hmm mamma!
Viktiga saker? Hade super hålor idag and I did my math. Första avsnittet av andra kap. i matte B gick super, thumb up! YES!
Nej nu ska jag läsa lite fysik och sedan kanske lösa Vampire Diaries på engelska (en hemsida på datorn) Kan länka sidan senare kanske.

I am happy 2day okay I have been happy for a very very very very ...long time, can you blame me? I have a pretty great life. And later my BF is coming, can it be better? NO! okay yes if Darin came for a visit or Britney but that's another story. KISS AND HUGS AND THE MOST IMPORTANT LOVE! ♥

Kommentarer
Postat av: Moa

sv: ååh du borde se den !! den var sjukt bra ,

Ja jag kollade på nätet för har inte sett att den kommit ut någon annan stans :O :)

2010-04-21 @ 19:37:32
URL: http://dingdang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0