Vad gjorde jag?

My first tattoo ofc!
And did it hurt?
Klart det gjorde lite ont. Det var vissa ställen som gjorde ont men det var kul. Och nu i efterhand så kommer man inte håg så mycket av smärtan utan nu när jag tänker tillbaka så var smärtan rätt så skön, hihi!
It was funny! Love tattoos and I love my tattoo.
Hjärtat står för kärlek och allt underbart som får mig att le. Jag har velat göra denna tatueringen väldigt länge och jag har alltid älskar hjärtan. Hjärtan använder jag ofta och det får mig att må bra kan man säga. ♥


Kommentarer
Postat av: Kaltrina

ADDE VAD FINT!!! BJUD PÅ ETT BILDREGN NU FRÅN KS!!! VI VILL SE MÅNGA BILDER!!!!!<3

2010-04-08 @ 15:45:09
URL: http://kaltrinaas.blogg.se/
Postat av: L...

vad fint adde!!!

2010-04-09 @ 09:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0