nej..

.. jag orkar inte plugga mer.
Jag mår inte alls bra. USCH fy.

Ska bara säga att jag aldrig har haft så kul på tyska lektioner som de här på Gymnasiet, asså shiit.
Jag och Therese har då världens bästa humor och börjar skratta när han nämner bla ordet korv.
Ja.
Tex idag behövde vi inte läsa högt för vi skrattade som två ... ja jag vet inte vad.
vi försöker lugna oss men så sitter han där och säger akta så ni inte kissar på er och då börjar vi gapskratta ännu mer.
Till en mindre så rolig händelse. Imorgon ska vi ha joggtest, blä! Men det ska nog gå bra. Joggar i mitt eget tempo. Jag har inte joggat på en väldans lång tid så min kodis är ju inte så bra men skit samma.


Nu ska jag återgå till mitt pluggande. Tyskaprov imorgon och matteprov på fredag. JAG HATAR PREFIX! USCH FY I HELVETE!

Glöm inte Grey's Anatomy ikväll, OHHHHJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HALELULJAAAAAAAAAAAAAAAAA!

KRAM BANAN VI SES PÅ STAN! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0