medina - sagoland (y)

Heeeeeeej!
åååh idag är jag glad.
Igår var jag hos tandis fixade ny båge och det stör mig för att dem sätta fast några ståltrådar som gör ont. Hela min läpp gör ont.
Sen åkte vi in på Familia, jag mamma och pappa. Där hittade jag en kofta och fina smycken. Hann inte kolla så mycket i affärerna för jag skulle jobba.
På jobbet var det skit lungt, helt dött ju. Men efter jobbet så väntade en av mina bästa vänner, Liridona, hemma. Henne har jag känt i hela mitt liv.

Idag:
-Sammhällskunskap - läraren verkar skit bra.
- Lång rast. Träffade mamma på stan för att äte frukost på EH och köpa present till Lenti som fyllde 21år igår.
- Matte
- Lång lunch så det blev stan med mina goa vänner.
- Tyska- utan en lärare så det blev väl i några minuter. Höll på med Therese haha. Den tjejen smittar av sig av sin humor.

Och nu sitter man hemma efteratt varit hos Senida och en varm dusch!

HIHI!
Inga nya bilder eftersom vi har inte fått laptopen än!
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0