God Morgon

Ingen datakunskap idag = sovmorgon! Börjar 9:40!
Idrott har jag idag sista lektionen, buhuuu :(
I don't like it at all!
Men omman tänker positivt har vi ingen friidrott! :D

''118100 tror att Adelina Aradini är en söt och trevlig tjej med ett hjärta av guld som bor i Ängelholm. Vi tror även hon gillar sommaren bäst av alla årstider! Då brukar hon grilla med kompisar, bada, sola och njuta av de ljusa dagarna!''

Dåliga nyheter = jag tror jag håller på att bli sjuk eller något!

nu ska jag fixa mig och sen käka frukost!


ha en trevlig dag! ♥
KRAM!


Kommentarer
Postat av: Mindie

118100 har helt rätt du har ett hjärta av guld :D<3

2009-09-03 @ 11:30:53
URL: http://mindietorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0