Friday I'm in love

Fredag den 11 Sptember 2009

Åh
, man kan bara älska fredagar. Det är en sådan dag man kan pusta ut och speciellt när man slutar 11:45, kaxigt eller vadå?
 Men denna vackra soliga dag stannade jag lite längre med Therese och Matilda eftersom jag & T skulle redigera vår artikel till svenskan, men det var inte så farligt.
Kom hem och pappa väntade på mig med Martin. Vi åkte för att kolla på laptops och handlade lite mat.
Det fanns inte så mkt, men en hp dator 12,1 tums var faktist snygg tyckte jag men ville ha en rosa ju. Ska kolla på elgiganten med.
Hittade en Asus 15,1 tror jag dte var men tyckte den var för stor. Jag tror en ca 12tums blir perfekt för mig.


Den är faktist snygg ♥
Det jag gillade med den var att den var glansig. Tror kanske det blir denna orkar inte vänta mer.

Hoppas Tina kommer idag annars tror jag att vi ska åka imorgon efter min dans och Buqis match ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0