en rosa laptop,perfekt!

Usch, torsdagar är faktist jobbiga. Ska nog fråga senida om hon vill komma hem till mig nu, tror inte hon kanmen vi får hoppas.

Kollar på laptops och se vilken som passar mig men tyvärr fattar jag inget så kollar bara på bilderna. Vill faktist ha en egen liten laptop eftersomjag jobbar då och då på Tasty House kan jag ju spara pengar till en. Jag brukar göra av med pengarna väldigt väldigt snabbt men ibland har jag mina stunder och lägger dem i sparkontot...hihi kan hända.
Innan var jag inne på en mobil men min mobil funkar, huvudsaken är att jag kan ringa,sma och lyssna på musik.
Så tror faktist det blir en dator, we will see. Ska snacka med pappa och fråga om vikan gåoch kolla p några. 
Mamma säger att dem kan hjälpa och betala den men jag vill inte, det e klart man vill ju så men asså jag vill köpa den själv. Vet  inte varför men det är något som kommit in i mig som vill att jags ka köpa den själv.
 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0