vad är vi? monster?

Vi männsikor är hemska.
Ja det är vi men samtidigt är vi underbara, men vi har våra hemska sidor!  
Som när det kommer till respekt!
Jag verkligen HATAR när folk inte behandlar sin omgivning med respekt.
Är det så svårt, är det verkligen det?
Alla borde lära sig att det är viktigt. Hur skall man då bygga ett trivsamt samhälle för alla?

En händelse som fick mig att bli upprörd idag:
Jag gick till biblioteket för att låna om min bok och jag var trevlig som alltid, vare sig jag ska handla osv.
Och hon kvinnan eller om man nu ska rätta sig, kärringen.
Hon hade brist på respekt. Hennes tonfall och det sättet hon uttryckte sig. Det sättet hon talade till mig.
Jag är ingen idiot, tänkte jag skrika! Jag har också känslor.
Man är ju ytterst rädd att våga vara trevlig mot omvärlden, när sådana saker inträffar.
Hur ska man bemöta dagens männsikor?

Nu kan jag inte läsa, Genom dina ögon! 
TACK SÅ MYCKET!

Nej, nu ska jag inte hänga läpp för det.
Bra skoldag fast den varade länge idag, chokladen har jag inhandlat som jag kan mumsa på imorogon när vi har våra lååååånga hålor (lyckades bara äta 2rutor idag)
Och Dona kanske kommer ikväll. Typ inget plugg bara tyska. 
Ugly Betty och Desperate Housewives ikväll, kan det bli bättre vavavavavavavaaaaaaaaaaa? 

Nu ska jag duscha så jag hinner äta mammas goda mat, WOK!

Bilder kommer sen! :D


Kommentarer
Postat av: Sändy

du är så klok och godhjärtad adelina den fina :D hahahahah <3

2009-10-07 @ 20:36:23
URL: http://metrobloggen.se/sandystar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0