skönt

  • Skola till 11:45. (matteprov, samhällskunskap (kollade på hasse&tage på youtube) och svenska (läsa bok)
  • Familia
  • Och nu ut och gå med min bästis

Skönt med en ledig fredag. EFTERLÄNGTAD. Imoron är det dans på morgonen,jobb sen hela dagen och kanske tillbringar man kvällen med vänner.
Söndagen beståer av jobb och sen får jag hinna med att bli klar med två Natur-läxor.

Det var då min helg, planera mera, nej tack!

(Nej, jag tror det började regna. ÅÅÅÅH! Jag som ville ha frisk luft och .....ååh.)

Tyvärr kan inte jag lägga in bilder för det ''hålet'' elr vad det nu är man lägger chipen i har någon, vars namn är Dorontina,  tagit sönder. GREAT!


JAg älskar min klocka fast den börjar bli lite missfärgad och så men Den har hållt länge för att vara en Kosovo klocka.
Såg en jätte fin Hello Kitty klocka med diamanet idag. VILL HA!





Tung-piercing! COOLT


Skit fin ring.VILL HA VILL HA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0