Jobb, one tree hill privileged

Dagens citat, veckans citat, årets citat, livets citat
''Tro att drömmar går i uppfyllelse för det gör de.''

Visst var den bra?
Kommer från OTH. Guuud, så bra det var idag. Älskar OTH:s citat och budskap. Älskar serien.

Målat naglarna också, måste alltid fixa naglarna annars känns det så ofräsht, hihi!
Jag är så trött just nu. :/
Jag ska nog börja fundera på mitt företag jag vill öppna i framtiden. Smycke affär, är jag sugen på. :D
Bara smycken, fina smycken, smycken jag designat om man nu kan säga det. :D
eller kanske en tidning.
Åååh, en tidning. Inte bara en tidning med kändisar och mode utan lite av allting.
Kändisskvaller, blogg skavaller, mode, vardags problem om tonåringar och vuxna sådant som ät viktigt
SJÄLVKÄNSLA, och sedan nyheter som händer i världen.
Ungdomar måste veta vad som pågår runt i världen också och varför inte allt i ett. I en tidning om allt.
Gud vad kuuuul. åååh jag är smart!

Drömmar går i uppfyllelse, om man vill om man kämpar.

På tisdag ska jag redovisa på engelskan i 2min om Baseboll i Canada, :D

Nej nu ska jag chilla vidare.

Sov gott, ha en bra måndag (jag vet måndagar är blää menmen gör det bästa av det. Det är trots en dag, en tid dus ka ta vara på man lever bara en gång)


Kommentarer
Postat av: Leia

Hehe, det gör inget. :D

Samma sak har hänt mig också, lätt att skicka fel.

2009-10-11 @ 19:45:49
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: matilda

sv; jag ska helt klart försöka ta med mig kameran oftare igen :D eller plocka upp mobilen och knäppa lite bilder oftare :D



tack detsamma (:

2009-10-11 @ 20:11:30
URL: http://twinturbot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0