it's so cold without you



Bakat kladdkaka. Blev inte så kladdig som jag ville men den hade goda chokladbitar i sig, mmuuums! ♥
Ska hämta min syrra snart som är på Halloween party och sen ska vi mysa och kolla på Tre systrar och en mamma!



Kom på att jag blivit så lat med all läsandet. Jag älskar att läsa men tappat det på sistonde, jag älskar det fortfarande men det blir aldrig av. :/
Måste läsa Genom dina ögon så jag kan move on

jag har en rad böcker jag vill läsa:

Män som hatar kvinnor
Flickan som lekte med elden
Snabba Cash (påbörjade boken men lämnade dock tillbaka den, vet ej vf)
Bara vanligt vatten
Luftslottet som sprängdes
Flyga Drake




Min spellista just nu:

Shakira ft. T-pain - She Wolf (remix)
Ne-Yo - Can’t, Shake, Lose
Lady Gaga – No way
chris Brown – so cold
ne-yo – lie to me
Toni Braxton - Yesterday (feat. Trey Songz)
MIley Cyrus - Party In The U.S.A.

OneRepublic - All the right moves
Rihanna - Russian Roulette

 Trevlig fortsatt kväll ♥

 

 

 




Kommentarer
Postat av: Leonida

Åh känner så igen mig. Hur skall man hinna med all skönlitteratur när man har all faktlitteratur man måste genomgå hela tiden. Blir förbannad! Har en bok nu, "sushi för nybörjare". Hinner ej läsa ut den :(.

2009-10-31 @ 21:39:07
URL: http://storyofleonida.blogg.se/
Postat av: bbellahh - allt i ett

Sv; Du är inte ensam! Fyfan, det är det äckligaste som finns, gympa på idrotten är INTE nice.



Because I said so är sjukt bra! :)

2009-11-01 @ 16:04:42
URL: http://bbellahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0