fryser häcken av mig

Shiiit, kom precis in. Var ute med Elmedina och Enida men El stack hem och jag satt där med E och shiit så kallt dte var.
Jag känner att jag kommer bli sjuk.

Nu ska jag dricka mitt te som är klart!

Ikväll ska jag njuta av fredagsmys med mina 2systrar och Kolla idol och äta god saker.

''Hej mina prinsessor.Hur har ni det hemma?
Vill ni ha pizzor ikväll?'' / pappa


Jag har världens gulligaste pappie < 3
Min mamma och Dorontina har åkt till FBG och ullared och vi andra stannade hemma.  Jag ska jobba och dansa och Arbiona ska spela match därför vi ej åkte med  och Belinda ville stanna här med oss!

Idag ska jag faktist äta pizza var ett tag sedan. Någon dag får man lov och unna sig åt sånt! Vi lever bara en gång för guds skull!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0