Del 2

Black Eyed Peas - I gotta a feeling

Tokio Hotel - Hilf mir fliegen

Chris Brown ft. Teairre & Lil Wayne - Transform Ya (remix)

Trav ft. Lloyd Banks & Juelz Santana - Ride The Wave (Remix)

Francisco ft. David Guetta & Akon - Sexy Bitch (Remix)

Mario ft. Big Sean - Before She Said Hi

Beyonce - Sweet Dreams

Shakira ft. T-pain - She Wolf (remix)

Ne-Yo - Can’t, Shake, Lose



Min pappa när han sover. Hade ingen annan bild på min dator. Men det beskriver honom mycket bra
han älskar att sova och jag har nog fått det va honom. Båda kan sova hur länge som helst.
(Gjorde bilden liten för jag vet inte vad han tycker om att jag lägger ut den)


Nu har jag ont i min nacke. Ska ta bort smink och träna lite.

KRAM♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0