torsdag

KAn denna dagen bli segare?

Fortfarande tjejer som inte fattar att det är förjävligt med VITA läppar och skit brun i ansiktet, skit fult tupperat hår, som ser ut som ett stort fågelbo.
Vissa passar fint i tupperat hår lite så där, men låt det inte bli så himla stort ''fjortis-tupperathår'' om ni fattar!
Ääääh nu ska jag inte snacka om andra. Dem kanske tycker det är fint och det är tur att vi männsikor är olika, verkligen.
Men still jag säger bara mina tankar!

Tråkigt väder buhuuuuuuuuuuuuu! Jag som ville ut eftersom jag inte har några läxor, men tänkte göra lite Natur och läsa lite.
Inget plugg, ehm jaaa det är ju inte så negativt?! eller?
men sen kommer allt komma på en och samma gång alla läxor och prov!


Igår. Mina ögon blev ju .. hmmm vad ska man säga?
IDAG!



Nu ska jag dricka mitt älskade te och äta bullar med Dita och mamma!

PUSSSS♥

Kommentarer
Postat av: Sändy

gud du är så söt! vad har du för läppglans?

2009-10-08 @ 16:39:42
URL: http://metorbloggen.se/sandystar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0