Did you see??

Did you see him?
Did you? Cause I did. OOOH, my good.


I'm melting.



Kladdkaka mumsigt!
Sitter och skrattar åt Carolina när hon får dåligt kritik, hihi! Jag och mina systrar är så busiga.
Hon har ialla fall snygga kläder och kropp, men fy gillar inte dte jag fått se av henne.
Men däremot Eddie, behöver jag säga mer än EDDIE  åååååh, <3
Han .. inga ord.
Men ingen slår
MIN DARIN ZANYAR!

Folk förvånas alltid att jag älskar Darin vaddå?
Dem frågar mig ''Hur kan du gilla honom. Han är så bögig?''
Och när dem säger typ ''OMG palla, meN Adelina''
Vaddå men Adelina. Ska jag ljuga och säga han är dålig och ful.
FÖr nej sån är inte jag.Jag sÄger vad jag tycker jag säger vad jag står för jag låter inte andra komma och styra i mitt HELL NO, THATS NOT ME.
Vaddå hur kan du gilla honom? jag älskar honom och han är inte alls bögig och om han var det?
Är det något fel på att vara bög?, ingen respekt mot homosexuela. Männsikor som vågar visa sina rätta jag männsikor som trivs med vem dem är .
Spelar roll om man är bög eller inte men Darin är inte bög punkt slut.
Om han är dålig varför har han splelat in låtar med världproducenter som jobbat med Miachel Jackson, Akon, Lady Gaga med mera.
Han har spelat in låt & video med Kat Deluna och kändisar har gjort cover på hans låtar!
Han är helt enkelt grym!
Längtar tílls jag ska träffa honom nästa gång, åh. Han är obeskrivlig i verkligheten så trevlig och snygg.
Jag önskar över allt annat att jag någon gång får göra intervju med honom.
 

Kommentarer
Postat av: Sändy

va var var han med? :O<3

2009-10-10 @ 01:37:25
URL: http://metrobloggen.se/sandystar
Postat av: LIENE

sv: förstår precis:D fast man har inte alltid lust att skriva om vad man tycker, lilsom jag måste evrkligen känna att jag ville skriva av mig nåt då. Men det kommer mer åsikter=)

2009-10-10 @ 19:27:26
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Anonym

han är faktiskt söt..

2009-10-10 @ 19:51:15
URL: http://snoooze.devote.se
Postat av: Mindie

Adde jag sjulle lyssnat på dig innan

DARIN ÄR KUNG, och så är han sjuukt sööt också, tänk att jag säger detta , OMG ne men seriöst , han är as bra :D

2009-10-11 @ 11:36:56
URL: http://mindietorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0