blöööö

sitter i skolan och ska skriva min saga, men har inte ens påbörjat den orkar verkligen inte. Jag har så jädrans ont i huvudet, shiit plus att jag slutar 16:10 och klockan 17-20 ska jag jobba (inte så mkt men jag är så trött och jag måste duscha ikväll (håret kmr bli cp fult för om jag duschar sent på kvällen kommer håret bli helt ruffsigt imoron)
och kolla på Ugly Bety och Desperate Housewise, det får man inte glömma!
Men sen har jag plugg meeed, JIIPPII, ååååh!
Höstlov tack!

Hanna lät inte glad innan när jag frågade om jag kunde skippa att komma idag för att egentligen skulle jag bara jobba 18-20 och jag tyckte dte var lite onödigt att cykla dit för 2h och att jag mådde dåligt men sen fick jag reda på att hon skulle till doktorn och då är det självklart att jag ställer upp för jag var ju dessutom ute med det sent, menmen jag bara frågade?!

Nej, nu ska jag fortsätta på min saga.

ingen aning vad jag skrivit, ni får stå ut med att min hjärna inte fungerar som den skall, hur skall detta gå??

p.s Matilda hälsar alla!

HA EN FORTSATT TREVLIG DAG, hoppas jag med får det! Tror dock inte det menmen!
Får ta några extra ipren innan jag drar till jobbet!

Kommentarer
Postat av: bbellahh - allt i ett

Sv; Ja hon är helt knäpp i huvudet, fattar inte att det finns folk som tänker sådär. Om hon ens tänker ?



Hur har din dag varit ? :)

2009-10-13 @ 16:31:36
URL: http://bbellahh.blogg.se/
Postat av: nicole

sv: ja precis:)

bra skrivet där



love

2009-10-13 @ 21:15:28
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0