yttrandefrihet, vi lever i ett demokrtiskt land! Höj din röst!

Jag förstår mig inte på folk, som inte har åsikter folk som bara sitter och nickar till vad man säger. Säg emot eller säg varför du just tycker så! Varit med i sådana situationer när männsikor bara nickar och tror man skall hålla med den personen som uttalar sig om ett ämne först. Tror dem att den som uttalar sig först har rätt eller?
Åååh, tyck till för helvete?!
Är man så inkompetent att man inte kan tycka. Sen finns det vissa som är blyga men utvidja ditt perspektiv och din syn på männisor. Tro inte att du har fel och tro inte att någon kommer skratta eller att någon kommer säga emot dig bara för du har fel. Det är själva poängen tycker jag. Om jag uttrycker mina åsikter, accepterar jag verkligen någon som säger emot mig för den inte tycker som jag. Det tycker jag bara är kul. Att man kan tänka olika och ha funderingar om ett ämne som kanske är självklart för ensjälv.

Ni fattar säkert inte vad jag menar men u är jag trött och har ont i min arm, pussheej!


Kommentarer
Postat av: Sändy [http://metrobloggen.se/sandystar]

Jag fattar precis Adde! Och jag kan säga att jag håller med dig här, i minsta detalj. Haha, tro inte att det är som jag sitter och nickar för du förstår nog att jag också tycker det är skiiiit jobbigt med folk som inte har åsikter. Folk som röstar blankt tex, liksom come on?!

2009-11-07 @ 15:44:03
URL: http://metrobloggen.se/sandystar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0