vaccination

Vaccinerade mig idag. Gjorde inte alls lika ont som jag trodde det skulle. Tyckte bara det tog lite långt tid och det kändes så tjockt på något sätt när hon tryckte in vätskan.
Det som var läskigt var att hon bara lämnade sprutan hängande, jag kände något dingla och så men trodde bara hon rörde sig. Men sen så sa min kompis som väntade på mig att hon släptte den helt.
Sköterskan verkade lite stum innan jag tog sprutan så, jag vågade ialla fall inte titta när ´hon skulle trycka in den!

Hade samhällspriv med, gick väl bra. VG frågorna där man själv resonera kring vissa ämnen gick bäst tycker jag. Gillar att uttrycka mina åsikter (fanns inga MVG-frågor :'( ). Skolan slutade jag klockan 11 och därefter väntade jobb.

Nu sitter man hemma, ensam hemma tom och kopplar av med musik och kakaomandlar! Älskar kakaomandlarna från jobbet, mums!

Ikväll är det idol, JIPPI!

Kommentarer
Postat av: Leonida

Jag dansar Jazz och modern dans :)!



Tack att du tycker det. Precis, man måste kunna behärska språket för att lyckas.



Och ja! Jag får hoppas att gud har en sådan plan för mig. Jag menar snart om något år vill jag hitta den rätta. Man kan ju bo tillsammans medan man studerar, eller så är han klar med sin skola och jobbar medan jag studerar klart. Min mamma säger precis som du, men jag är så rädd att aldrig bli förälskad. Det är nog min största rädsla i livet..



OCH SERRRUUU, sprutan är inte så farlig som alla skall säg. Du kommer känna av domningar imorgon, men det är mer som träningsvärk. Det går över :)

2009-11-06 @ 21:54:41
URL: http://storyofleonida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0