vaccin, usch!

Sitter framför datorn istället för att plugga, tummen upp adelina (Y)
men jag gör viktiga saker här, ska läsa lite om politik men sen så skriver mindie till mig på msn ochs krämmer livet ur mig.
Det är så att jag ska ta sprutan på fredag och nästan alla som jag känner har tagit den och typ väldigt många har biverkningar och sådana saker. Och dem säger att det gör ont när man får den.
Och ärligt talat så bryr jag mig inte om jag blir sjuk eller vad fan jag blir nu utan jag är rädd när hon skall sticka in den långa nålen och sen spruta in all vätska och sen sticks det obhegligt och så späns hela armen.
JAG HATAR DET!
När jag var yngre vad jag inte rädd för sprutor men efter jag tagit dem mot livmoderhalscancer är jag rädd. Och sen har jag haft knölar på huvudet tyo fettkörtlar, inget farligt. Så skulle dem ta bort dem och dp var dem tvungna att bedöva först och då fick dem ta 3sprutor en till varje knöl på huvudet och det var det värsta jag varit med om. Det spändes och stack och gjorde ont och jag grät som fan.
Tänk en 16årig tjej ligga där och böla ihjäl sig. USCH USCH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0