utvecklingssamtal ...

..avklarat!
Gick bra, (som alltid) nejmen brukar tycka det är kul och gå dit för jag alltid får bra omdöme och sånt.
Min mentor tyckte det var kul att läsa om mina framtisplaner och att jag tänkte väldigt bra. Tex att jag hade skrivit att man inte skulle falla för grupptryck och tro på sig själv, ha sina egna drömmar mm.

När jag valde natur, var jag medveten om att jag inte hade någon kompis som också skulle välja det. klart, jag visste vem vissa var och kände några, men mina närmaste kompisar valde andra skolor och linjer.
Så jag tog ett kliv i framtiden själv, kan man väl säga.
Jag har haft en stöttande familj, vänner och mig själv så klart. Men det har ju varit dagar jag tänk shiiit, vad har jag gett mig in på ? Hur skall jag klara det. Men jag vet att jag klarar detta.
Jag är glad att jag valt NV. Det är en så bred linje och man har klarat av så många kurser. Sen har jag drömmar som inte har något med NV att göra. Liksom att jag hade kunnat välja andra linjer, men nu är det gjort.
Jag klarar detta!

Nu skall jag plugga lite (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0