torsdag

Ännu en dag och snart en vecka. Nästa vecka är det New Moon, yeaah! Idag har jag inte pluggat något, wiiie.
Varit i skolan och ute, nus itter man nyduschad framför Tv:n.
 Kollar på Brooke knows best. Hon har så fint håår och tatuerade precis sig, gud så fint!

På tal om gud. Jag har tänk väldigt mycket på varför jag tror på gud och vad som gör att jag tror på gud?! Hade det samtalet med Enida, och vi har två olika syn. Hon är mycket mer religiös medan jag inte alls är så inne i det.
Jag tror på Gud men jag vet inte riktigt varför jag tror på gud och på vilket sätt?
Är det han som skapat allting? Innan skulle jag nog hållt fast vid det och sagt ja jag tror det, men nu! Not so sure. Jag grubblar fortfarande på det men jag kan säga att jag tror han har sakap något i universum och sedan har det utvecklats, men vet inte riktigt hur?
Åååh, vet inte riktigt vad jag ska tro. Men jag tror på Gud helt klart.
Enida tror på Gud och går ibland till Mosken. Hon berättade om hur det skulle bli när Domedagen kom (inte 2012) men någon gång. Då skulle en man komma upp ur ett hav och jaa. Hinner ej berätta nu!


Ska nog läsa lite och sen blir det MAMMAS POJKAR! det är bara så roligt. Roligast av allt är att se Bobby och hans mamma bråka! :D




Nyduschade, :D Mitt nya shampoo och balsam är faktist bra. Mitt hår trvis med det och det blir så mjukt!

puss♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet du vad jag tycker? Att du ska kolla på föreläsningar om Islam på youtube eller följa me din vän till Mosken, jag lär mig om Islam just nu och jag tror att du kmr hitta din väg inshAllah :)

2009-11-13 @ 11:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0