torsdag torsdag torsdag ...

Gillar inte sko-torsdagarna.. neej usch! En tråkig dag helt enkelt.
Datorkunskap på morgonen kandet bli segare? Hatar det.
Fick tillbaka proven gick bättre än förväntat och nu får jag hoppas att jag prickar in ett mvg på kommande provet också så blir det i slutbetyg också. (Han sa att dem gick mest efter proven!)

Tänkte på skolan innan, mest på första veckan. Gud jag skulle nästan vilja glömma bort det hur jag kände och allt. usch! Men dte har ju bara blivit bättre.
 Liksom vem kunde tro att jag skulle tycka att tyskan var en av de roligaste lektionerna och sitta och få skratt utbrott när man läste högt (h'nde senaste idag).
Eller att jag och T skulle reta Mat om DT .
NOT ME!


AJA, ikväll är det MAMMAS POJKAR. LOVE IT!
Undra om Naima i framtiden gör en dokusåpa för då skulle jag kollar varje avsnitt. Hon är så underhållande.


Imorgon är det älskade fredagen. Slutar 11:45. Det är bajram och Albaniens nationaldag, i think. Och då brukar det väl alltid vara någon form av föreställning och fester.
Fick reda på att det skulle vara både och imorgon. Var taggad inför det men nu vet jag inte med vem jag skall dra  dit.
Bajram = god mat och massor med söt saker. Mamma köpte godis och massa saker innan och bakat balawa! (där fuskade hon lite)


jag blev så glad över att mina naglar växte till sig, men nu har dem blivit helt fula igen. Måste fila dem!

val val val val, varför heter det val?



KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0