tattoo

Eftersom jag gillar tatueringar och i framtiden vill ha några, eller ja! Inte liksom över hela kroppen men för tillfället vet jag 2st jag vill ha och vet plats och sedan vet jag några fler ställen jag skulle kunna tänka tatuera mig på om det skulle behövas. hihi

Jag själv vill ha tatuering som betyder något eller beskriver mig, helt enkelt en symbol som förknippas med mitt liv på ett eller annat sätt.
Jag vill ha en på nacken, säger inte vad. Men fick inte av min mamma eftersom hon tyckte att dte var fult för tänk när jag gifter mig och skall ha uppsatt hår och blablabla.. men jag hoppas eller ja hon fattar att jag kommer tatuera det förr eller senare.
Jag tror jag har klargjort den punkten.

Men sen vet jag en annan tatuering som jag velat ha väldigt länge kanske sen 7:an tror jag eller 6:an. Och den skall sitta på handleden. En liten fin och enkel tauering. Som man kan tänka ha hela livet, vare sig jag blir en tant eller inte en tant.
Förhoppningsvis skall jag tatuera in den nästa födelsedag, alltså 17 April 2010, ♥
I'm so excited



.....Nej nu skall jag dra. Snart börjar UG och DH.


Färgade mammas hår igår. Blev lite rött lila svart brunt! Syns inte så bra på bilden men jag tyckte hon blev fin och hårfärgen är snygg.


undra om den är riktig?!

hittade denna snygga. Har blivit förtjust i fjärillar mer och mer. Gillar fjärilar för det påminer mig om att flyga fritt, vara vacker och bara leva. (på något konstigt sätt)

Denna får ett Big NO från mig.

nej nu börjar UG, byebye!
Dags att skratta, det är så roligt, haha!


Kommentarer
Postat av: elmedina och daniella

Jag med rakt hår är alban :p hon med lockigt är från Libanon.



Åh nice med tatuering! haha inga invandrare gillar tatueringar :P fast min syster gjorde en tatuering på nacken, mammas och pappas namn! det blev jättefint faktiskt, men hoppas du får göra din tatuering :P

2009-11-25 @ 16:29:29
URL: http://zassedapts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0