sunday besfore monday

Nu är man hemma och nyduschad bänkad framför Tv:n. Det är ju OTH och sen Gossip Girl, YEAAH!
Sov till klockan 11 idag, det var ljuvligt. Det var en underbar natt. Sen väntade lite jobb och sen var jag ute på en promenad med Enida, skit kallt så en fika på EH var mums! Så gott med  mashmellows i varm choklad.
Angående jobbet, HAHA säger jag bara. Lyssnade på Fia när hon berättade om sin dejt, det var mycket skratt!


Nu ska jag fortsätta kolla Tv.

Ha en fortsatt trevlig kväll!
God natt och imorgon är det skolaaaaaaaaaa
Back to reality♥

Ps. Har ni sett Tv-reklamen om ULLARED? OMG säger jag bara har dem gjort en dokusåpa eller vad nu mans ka säga om ULLared. Give me a breaaaaaak!

PUSSSHEEEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0