please don't stop the rain


För en vecka sedan fixade jag mina naglar så och nu har jag låtit dem växa lite, inte helt perfekta men men.

Fixade dem när jag kom från jobbet. Syns inte så bra men tog först vitt naglack på topparna och sen lilla skimmrande naglack över.

Och som vissa av er vet så är jag ett fan av Eddie från Idol, som åkte ut igår. Och jag är så sur över det men sen annars har jag mått bra kännt hela dagen igår och idag att jag ville hitta på nåt kul och busa men tråkigt väder regn regn. :'(
Plus så finns det inte så mycket denna staden kan erbjuda ungdomar, kom jag på. Liksom vem vill sitta på en hemmafest och kolla när alla andra super ? Noot me.
Gillar inte att vistas bland ungdomar i min ålder som dricker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0