min hals

Innan jag stack till albanskafesten igår kändes min hals inte alls bra men droog dit ändå. Träffade min bästa vän som gör allting så kul.
Har inga som helst kommentarer till festen menmen. Det som gjorde det roligt var att jag suger på albansk dans, verkligen!
Brukar inte dansa eller gå på albanska fester så mycket. Men har man världens roligaste och galnaste vän så blir väl allting kul! mihihihi
Kan fortfarande inte sluta skratta när jag tänker på hur jag jag måste sett ut när jag dansade, hahaha!
Aja om jag hade dansat bra hade det ju varit tråkigt!

Kunde inte sova på hela natten min hals is killing me! Shiit, nu ska jag ta någon tablett eller nåt.
Sen ska jag jobba några få timmar, skönt!

One Tree Hill och Gossip Girl ikväll!

Kommentarer
Postat av: Dona

Älskar dig<3 Asså HAHAHAHAH, du är bäst på att dansa på albanska hajde adelin hajde :P..BITCH

2009-12-01 @ 10:09:51
Postat av: adelina

hahaha mm jag är nog det hahaha!

hatar dig! jag dansa bara för vi skulle ha kul annars hade vi dött där faaan! :D

2009-12-01 @ 19:10:26
URL: http://adelinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0