me fat bajrami


Idag är det en muslimsk högtid, Bajram. För mig innebär det att äta massor med god mat, sötsaker och klä mig fint. (innan köpte mamma alltid nya kläder) men inte detta året. Själv hade jag inte på mig något spaciellt idag.
För vissa andra som är mer religösa betyder det väl mycket mer och jag tror man går till moskén också.

Snart skall vi äta. I min familj så äter vi rätt så tidigt eftersom alla har saker att göra senare på dagen pappa börjar jobba tidigt och nån skall till kompisar eller kalas och andra saker.
Jag är rätt så hungrig och det ser ut som mamma har lagat världens godaste mat, som alltid.
Hon har gjort min favorit sallad, potatis med rödlök ♥ love it!






DAGENS LÅT:  Black Eyed Peas - Meet Me Half Way

Meet me halfway, right at the boarderline
That's where I'm gonna wait, for you
I'll be lookin out, night n'day
Took my heart to the limit, and this is where I'll stay
I can't go any further then this
I want you so bad it's my only wish





Kommentarer
Postat av: Sändy [http://metrobloggen.se/sandystar]

Så snygga armband!!

2009-11-28 @ 12:31:31
URL: http://metrobloggen.se/sandystar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0