IDAG VAR DET MIN TUR ...

.... JA idag var det min tur att skita i albanskan, ha sovmorgon. Jag har varit på varje albanska lektion men vissa andra EHM SKULLE INTE TRO DET?! (kaltrina men nu har hon bytt tid)
Så idag drog jag med en liten lögn och istället har jag sovmorgon, yeeaah! Good for me.

Ska äta frukost och kolla genom matten lite, har nämligen prov på onsdag och vår grupp ligger 1vecka efter enligt planering, beror på att vår mattelärare är seg och inte vågar ge oss läxor. Fast jag legat rätt så långt fram med en annan tjej så har vi inte kunnat gå vidare för vi har fått vänta på hans genomgångar som han väntar med! :@


Mitt nya linne + min gulliga roseettt i håret! wiiiiiieee!  cutiieee ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0