god morgon






Fyfaan, vilket väder. Det blåser som satan och det är kallt kallt kallt. HATAR ATT FRYSA!
Inatt kunde jag absolut inte sova, skitnatt!
Hade albanska 9-10 och nu är jag hemma och dricker te och äter min goda macka och müsli sen bär det av till skolan för att ha Naturkunskap!

Vi skulle ha prov i Natur men sen fick vi reda på att det var inställt för Anneli var sjuk innan måndagen innan lovet då vi skulle gå genom allt sista gången tror jag. Så vi skulle få någon arbetsuppgif, men jag har ändå pluggat lite!

Hjälper mamma med att ladda upp bilder på Facebook.

Ha en bra måndag, min har ju börjat dåligt! Hate monday
ska se min tur på FB nu brukar alltid göra Luck of the day! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0