................

.....................

blablabla

hoppar till dagens händelser.
Prov i naturkunskap och information om the future. Valen inför 2:an och lite för 3:an.
Verkar väl vara kul, skall nog välja Natur - miljö eftersom jag inte orkar med Fysik B som är hela 150poäng, alltså 3 terminer, ehm naaaaaeej. Nothing for me.
Men hittade så mycket annat kul spacielt till Individuella valen,
ex. Aktiekunskap, Psykologi, Filosofi, Skapande verks. - teater, rättskunskap, Företagsekonomi. Det var väl alla jag strök under.
Synd bara att dans inte finns med. :(

Har lite ont i halsen, några utslag typ på magen (inget farligt), ont i nacken (som vanligt), jaaa det var väl allt som kan publiciteras här, aaaao.
Skolsköterskan sa att jag skulle söka upp en sjukgymnast, får väl göra det inom kort.


Eftersom jag gillar min musikstil och vill dela med mig så slänger jag in en låt som är inne hos mig just nu:
Bow Wow ft. Omarion - Jack It Up


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0