efterlängtad dag

Denna dagen har varit en sådan skön dag. Hjälpte mamma med tvätten sen drog vi till Familia, alla utom pappa :(
Shoppade lite, jag som inte skulle göra det! :S
Fick med mig jätte söta rosa rosetter, jätte gulliga <3
Sen köpte jag en hårfärg och Treseme det shapot och balsam som dem reklamerar på TV, dte var så billigt så nu skall jag prova det.

Ikväll blir det mys, bla kladdkaka och glass, åååååh! :D
OTH och Gossip girl juuu!


Favoriter:
Jojo - Keep forgetting (to forget about you)
Beyonce - Poison
Almost Lover - A Fine Frenzy


saknar båda dem töntarna på bilden <3

ps. Eddie hände inte löst igår YEEEEEEEES!
OCH RABBIH ÅKTE UT, ÄNNU ETT YYYYEEEEEEEEEESSSSSSS! WOHOOOOOOOOO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0