Nov. 21, 2009

Bloggen och jag har varit lite ovänner på sista tiden. Den blir sur att jag inte skriver hehe, men tyvärr så hinner jag inte uppdatera.
Men igår så kollade jag på New Moon, åååååååååh säger jag bara.
Den var så braaa. Jag var så glad, log genom hela filmen, kunde inte ens gråta när Edwar lämnade Bella, som jag gjorde när jag läste boken . Ska bara tillägga att när Jacob tog av sig sin tröja ja, jag finner inga ord än O MY GOD, satt och sa det hela tiden,
GRAAAOW!

Jag och Tina skall nog tatuera oss när vi fyller 17år, alltså nästa år. Jag skulle göra det när jag var 18 men 17 blir ju bara bättre, hehe! (;
Det gäller ju bara att få ett JA av mamma, pappa säger ja om mamma säger ja.


Idag har jag dansat♥, direkt efter (stressar som en galning, as usual) drog jag till jobbet och när jag kom hem så stack vi till Väla. Tinas pappa kom från Åstorp för att köra oss dit men vi hann bara att kolla i ca 30min för den stängdes 18(T skulle ändå bara kolla efter skor, jag har ju löfte att inte shoppa) 
 men sen drog vi till pappa och käka mat och sen till mormor.
Nu sitter man här och kollar bilder och TV.

.....................................................
Nu har jag skrivit om det här inlägget tusen gånger, YEAAAAH FUNNY , NEJ OCH IRRITERAD SOM JAG ÄR SÅ BLIR JAG DAMPIG, asså jag har problem.
Jag blir arg så jävla läättt, varför är jag så känslig, hatar det! '




Kommentarer
Postat av: elmedina och daniella

är du alban? :)

2009-11-24 @ 11:43:12
URL: http://zassedapts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0