citron, tabletter och te....

....mums!
Japps, det är väl min medicin som förhoppningsvis kommer hjälpa mig att´få bort denna förkylningen plus värken!
Åt en hel citron innan, gott!

Tummen upp att halsen mår bättre men jag är snuvig, ont i magen och huvudet och mår illa. (mums med snor, känner mig som en barnunge)
 Gick till skolan ändå men klara bara av albanskan och Natur sen drog jag mig hemåt, finally!
Hatar att missa skolan. OCh att jag kommer få göra dte imorgon, usch vill inte tänka på det.

Borde plugga men nej det har jag inte orkat. Jag har gråtit och kollat på Melrose Place, One Tree Hill och annat.
Måste plugga lite matte nu och imoron ska jag ta igen allting, I hope! öööörrrrrrrrrrrrrrrrrrkkkkk!


Lovar det är sällan jag blir såhär sjuk, jag har bra immunförsvar! Har kanske ont i huvudet ibland men sjuk sjuk, nej händer inte mig!


Kan inte vänta till avsnitt 4. Lovar mig själv att inga fler avsnitt ikväll!

Badboy, ME LIKE!

Amanda i förra MP. I loved her!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0