Hemma i Sverige & ny blogg.

Hej, nu har jag skaffat egen blogg, bloggade med min kära kusin Tina innan, lintina.blogg.se, men det blev för rörigt så jag ville ha min egen.

Igår vi klockan 23 kom jag hem från min semester. Jag har nämlingen varit i Kosovo. Jag ska lägga in lite bilder men idag blir det nog inte mycket för min morbror och hans famillj har kommit.



Vardagsrummet.

Köket, ingen super bild menmen. Plus att väggen inte är fixad med keramikplattor där. Det kommer vara bruna plattor typ.



Jag i Peja, :D
saknar det redaaaaaaaan.

Förta dagen i Kosovo blev vi välkommna på ett specielt sätt eller mamma blev haha.
Mitt fasters barn, Adri. Så jävla sööt och shiit aldrig sett sånt barn. Grät aldrig.


Nej nu orkar jag inte mer blir mer sen. Ska snacka med min kusin Nita son jag inte träffat på länge. Jag skanar henne mest i hela världen. Hoppas jag träffar bajsen snart.

Trevlig dag /
ADELINA♥





Kommentarer
Postat av: kalle

Skitfint verkligen!!! :)))

2009-07-31 @ 17:42:46
URL: http://lintina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0