videobloggparodi

Jag förstå mig inte på folk som inet accepterar andra som dem är. För jag har uppfattat det som så att dem som fortfarande håller på med, ex. Krilleboi, är misslyckade. Det har gått väldigt långt tid och fortfarande håller foket på med dessa löjliga parodier som är värre en själva videoinlägget.
Låt killen vara. Han gör det för han vill och visar vem han är (vad jag tror) och varför ska då hundratals männiksor göra låtar, parodier och allt möjligt?!
För att justtrycka ner honom. Visa honom att han är störig, misslyckad, m.m.
Vilket han inte är. Om han vora misslyckad så skulle inte tusentals männsikor veta vem han är och han har lyckats väldigt bra vilket är svårt att tro för många tycker han är löjlig. Han har lyckats med det han ville. Han ville väl få uppmärksamhet, and he got it!

(Sen behöver det verkligen inte vara att man lyckas bara för man är i media, men jag tror det var det han ville. Få ta del av ''kändisvärlden'' han är väl inte så känd men ja ni fattar)
Varför är han löjlig?
För han sminkar sig? Eller för att han säger chacha? Eller kanske för han vågar vara sig själv och sticka ut?
Det är väl bra att han är som han. För vem vill att alla ska vara lika?!
Inte jag ialla fall.
Tycker dem som håller på med sådana löjliga parodier är patetiska.

Sen finns det parodier som man kanske ska göra till skolcabare eller till något annat men man förstår ju verkligen när det hela är på skoj och när folk är allvarliga med parodierna.


( Själv har jag nog aldrig läst Krilles blogg men jag ska nog kika in någon dag. Men jag har sett videolipp!
Men är den som Kissies och medför dåligt budskap, GOODBYE TO YA!)

Kommentarer
Postat av: v e v v e

sv; haha okej :) jag e hos mamma =)



aah det är jobbigt :/ kommer typ aldrig mer träffa henne. sjukt jobbigt äre. men ska försöka glömma henne nu, tjänar inget till att gå runt och bära massa negativa känslor hela dagarna. :(

2009-12-08 @ 19:54:47
URL: http://vevvz.blogg.se/
Postat av: Michaela

SV: hehe okej :) ja den skulle man inte tack nej till :)



yes det tkr jag med :P Snygg design btw :)

2009-12-09 @ 15:48:18
URL: http://citytjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0