thought it was raindrops, but that was just my tears

 no updates. Fattar inte hur folk fortfarande kikar in hit, mihihi!
Jag har en väldig viktig diskussion i mitt huvud, KAFFE ELLER INTE?

Fördelar: DET är gott. Lite kaffe och 3/4 mjölk. Fan vad gott. Jag måste dricka något.  

Nackdelar: Kommer inte kunna sova, min energi plus kaffe klockan sex = ingen sömn.
Hinner läsa mycket på kvällen för jag kommer inte kunna sova. Jag kommer ligga i sängen och diskutera ännu en gång med mig själv om varför jag drack.
Kommer må illa efter allt jag ätit.

Kommer inte på så många fördelar.
SLUTSATS: jag ska dricka kaffe. om man nu kan kalla det kaffe!







Kommentarer
Postat av: julia

hoppas du haft en bra dag =)

2009-12-30 @ 20:56:55
URL: http://jjuliees.blogg.se/
Postat av: Matilda Bogren

adelina det kallas inte kaffe.. det är mjölk med kaffe ;) haha Gott nytt år :))) snart skola juee XD kemiii fysikkkk mums det är så frestande :D längtar redan wihooooo -.- seeeee yaaaa

2010-01-01 @ 22:15:26
Postat av: adelina

haha aah jag misstänkte det. Tack desamma gumman.

Ja jag längtar har du sett vår måndag eller?

Kemi fysik och matte på raken. :D YEEEY love love or what? :D

2010-01-02 @ 23:43:43
URL: http://adelinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0