skolavslutning

JAJAMENSAN, nnu har jag gått halva ettan, yey! :D Så glad.
Kort skolavslutning sedan blev det fika och tittade runt i affärer.
Hittade jätte fina smycken på Lindex som jag vill ha. Jag kunde höra deras röster ''KÖP MIG KÖP MIG'' men nej jag kunde hålla mig.
Och ett jätte fint linne och tights från Lindex, GUD SÅ SNYGGA, ÅÅÅHH GE MIG!



INTE LITE DESPERAT? fult

Jag ska köpa en ny mobil eftersom min är konstig. MAN får damp på den.
Och jag funderar på att skaffa mig en iphone!

Eller en Sony.E Aino

Idag kommer Tina. Saknat henne en massa. Det är jätte kul att dem kommer men jag kommer bara kunna vara med henne idag för att imorgon,
eller de 5 närmaste dagarna med start imorgon ska jag jobba!




Kommentarer
Postat av: Leonida

på emailfältet :) här har du det igen! hoppas ni två tjejer hade kul!

2009-12-19 @ 12:53:08
URL: http://storyofleonida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0