sista danslektionen detta året

Sista danslektione idag och imorgon är det julvisning, mihih vad kul. 13:30! :D
Godis och julkramar, yeaah!

Jag har lagt till 6 bloggar på bloglovin. Sen har jag Kenza, Blondinbella och Foki som jag följer men inte lagt till. Dem kommer jag ändå ihåg.
Jag vill hitta fler bra bloggar.
Helst sådana med Tips och som uttrycker sina åsikter.

Tänk att snart är det 2010 och jag har gått halva ettan, :O
I CAN'T BELIEVE IT!  HOW DID IT GO SO FAST DAAAAAAAAAMN

NU skall jag duscha och bli ren! HÄrligt härligt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet:) Och erkänn tiden går snabbt:)?

2009-12-05 @ 13:01:32
Postat av: adelina

Jaa, TIDEN går skit snabbt. Känns som jag inte hinner med mitt liv hehe! :D

2009-12-05 @ 15:06:58
URL: http://adelinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0