Classified

Blondinbellas släppte två av sina plagg, en skjorta och kavaj. Skulle kika in på Bubbleroom och giisa vad!
Det var SLUTSÅLD! :/


Jag gillar Blondinbella. :D

Sexy By Sweden Sexy Hoodie Pink
GUD VAD SNYGGA! ge miiiig!
När jag ser detta tänker jag på SOMMAR!
JAg är trött på denna kylan. Jag orkar inte mer. Man orkar inte gå ut för det är så kallt att man tappar näsan.
Jag har matteprov imorgon och jag tycker det är svårt men tror ni jag orkar plugga?!
 NEJ!?
Jag är så trött. Vem lägger in ett prov sista veckan? Ååååh!

Kommentarer
Postat av: Leonida

Den där rosa lilla grejen vill jag med ha! Vet du när de finns att köpa igen?

2009-12-16 @ 15:59:20
URL: http://storyofleonida.blogg.se/
Postat av: Leonida

Och förresten.. du ville ju ha mitt lösenord till bloggen. Jag har skrivit det e-postplatsen :)

2009-12-16 @ 16:00:24
URL: http://storyofleonida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0