god natt

Tina har åkt heeeeeeeeeeeeeeeeem :'(
Igår blev det en härlig kväll med Dona. Idag var jag och T på stan ich sen var vi hemma och så kom Lenti för att hämta T. Eller ah dem köpte en ny bil till T's mamma och henne.

Sitter och kolar på en film, typ en tjej som ska bli av med en kille. Den går på tv4+ och jag dör av skratt! mahaha!

Imorgon ska jag nog till biblioteket och låna böcker. Måste läsa böcker, jag saknar det. Älskar biblioteket.
Oj kom på att jag inte har hittat någon skolväska, åååh blir så arg. Måste dra till Väla innan skolan plus ska jag köpa en skolkalender, suddi och pennskrin.




Innan jag skulle till Dona, eller först jobbet!

Inatt med Tina, hon gillar min fot ska jag säga er.


Natti natti!
KRAM!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet du att du är en bitch din bitch! HAHHAHA, bildvalet på mig var ju perfekt! ahhah <3 miss you bajs!

2009-08-12 @ 22:35:21
URL: http://lintina.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad ljust ditt hår blivit , skit snyggt :D

2009-08-12 @ 23:06:27
URL: http://mindietorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0