trött och ont i magen!

Åååh, shiit vad jag är trött på att bara stå. Gick till jobbet vid 16 istället för 18 och ja vad kan man säga det var sol ute så det betyder att det är dött på jobbet. Typ inget folk. Åååhh och jag bara stod där själv (eller Sophia gick kl:17:30) men sen stod jag där själv. BUHUUUUUUUUUUUUUUUUU!
Men sen när jag väl slutade tog jag en glass, mums vad gott. Strawberry-cheese cake, älskar verkligen den glassen plus at vi på TH har godast glass. Och plus att jag fick ont i magen, tror jag vet vad det kan bero på
(Någon frågade om jag jobbade i FBG och nej det gör jag inte jag jobbar på Tasty House i Ängelholm. )

Just nu kollar jag på Aci Hayat, <--- den är så braaaaaaa. Filiz i serien är så vacker.
Och jag stör mig på Ender. Hatar honom typ. Kan inte fatta några som tycker han är snygg.




När jag kom till jobbet hittade jag en present. Fick den av Fia. Det är en diskborste. Fin va? Den tjejen är speciel jag lovar. Hon har världens humor. När vi jobbar shiit så kul det är, eller jag tycker det. Men visst jag älskar alla mina arbetskamrater. 

Såhär sur var jag idag för ingen kom och handla, tyyyyyp.


Filiz. Hon är så fin.

Nej nu måste jag springa till toaletten AKUUT HAR HÅLLT DET LÄNGE!


KRAM!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0