TH

Ouuh, så trött jag är.
Började med att cykla till jobbet kom dit och där var det typ dött. Jag och Sophia stod där och snackade städade lite men fanns inte mkt alls sen stack hon och det var typ 3 ½ h kvar tills jag skulle hem.
Såfort Sophia gick så stormade folket. Och det värsta var att alla skulle fika, åååh. Blev jätte mycket.
Sen när alla gick skulle jag diska allting, täcka och sånt. Sen när jag skulle tömma maskinen så gick allt bra tills jag skulle ta bort en sak och den typ satt fast, buuuhuuu. Fattar aldrig hur man gör det.
 Men jag städade diskbänken och allt i köket så hoppas dem blir glada.
Sen kom det en gubbe och toaletterna på Maxi är sönder så han kom typ till mig och bara ''Asså hur kan dem vara stängde vet du hur mkt folk det är här och många vill på toa.'' Jag ba ööh tyvärr är inte dte mina toaletter. Och han typ tjata as mkt på mig och på dem i information på Maxi.
SÅnt folk orkar man inte med.

'Snart börjar Privileged, (stavníng?)

Och påmin mig inte om skolan som börjar på torsdag. ´
'

Tasty House, only the best!

Nötter, mums!

I'm out, KRAM!
adelina♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0