snälla neeej..

... sluta göra ont.

Tidigt jag vaknat va? Kom precis ut från duschen och ja snart skola, snart snart snart. Och ja jag är nervös. Jävligt nervös. Ett steg närmare vuxenlivet, eller vad säger ni?
Ialla fall är jag på dåligt humör för jag har jävligt ont i mitt öra. Och det gillar vi inte. Jag kommer ju inte kunna höra mitt namn när dem ropar upp alla!
Kan jag få mer otur? Jo att jag inte kommer känna någon i min klass! Fan att Nellie kom in på Sp, om inte, skulle hon gått på Nv med mig. Nej nu är jag elak. Alla förtjänar komma in på sin linje.

Ska föna luggen snart sen läsa lite.Måla naglar välja ut kläder och får inte glömma ätaaaaaaaa!
Undrar om jag ska ha höga skor eller bara converse? Jag vill ju vara lång!  :D
Plus att det skulle va bra väder idag.

Uppdaterar efter skolan eller innan.
 
Håll tummarna!

KRAM! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0