På slaget tolv....

... börjar snart. 7

Kiladeiväg till Maxi och kollade så att Fia inte hade svimmat eller något sen var vi inne på Maxi och där såg man Mads Bödker för andra gången. Eller han var bakom oss med bilen så :D
Köpte müsli och stiftpennor. Fick lite damp för att jag hade glömt Priviliged men hann se 30min.

Fick nyss reda på att Blero och Teuta (Saranda från Kafeneja jone) har förlovat sig. Visste att dem var ihop men nu har dem förlovat sig. :'(
Ni som inte vet så är Blero än av mina favoriter, då menar jag verkligen en av favoriter. Han sjunger så bra och hans utseende är inte alls tokigt.



Belindas och min mat blev super!




Nej nu börjar På slaget tolv. Och jag passar på att säga GOD NATT och sov sött puss.
Och jag måste poppa popcorn. (stavning?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0