ont i fötterna

HELLO!

Sitter hos Dita här och kollar på albansk TV det är något bra program med Labi eller Dita tycker dte ialla fall. Hon skriker så fort jag säger något, TRUST ME hon är VÄRRE än pappa.

Idag var jag på stan bara för att Dita ville se om hon hittade något för jag hade köpt lite saker igår. Sen så jobbade lite för Fia. Sen kom jag hem och där hittaade man Tina äta :D
Vi gick ut och det blev en lång runda. Jag hade as ont i fötterna vettefan varför jag borde vara van eftersom vi gick mycket i Kosovo menmen.

Nu ska jag fortsätta kolla.

P.s Acy Hayat (den serien jag skrev om innan om Mehmet) var så bra igår men snart kommer den ta slut, åååååååh! Den är så bra till och med Ditas 3söner kollar på den haha. Dem sitter fastklistrade och sen efter den slutat diskuterar dem den! hihi :D
I'm a geek and I love it. :D




GOD NATT! /
ADELINA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0