nytt och frächt

Ni ser hur bloggen ser ut vaaa? Medina fixade den och nu har man lust att blogga mer.

Jag och Belinda bestämde oss för att laga kyckling i curry med ris, MUMS!
Resultatet blev faktist bra och Belinda älskade det. Fia ringde för att jobba för dte var typ kaos men jag kunde inte eftersom jag inte vill låta Belinda vara ensam hemma, skulle lämnat henne hos Dita annars men Dita och hennes barn åkte också till Åstorp till morbror.

Nu ska vi ialla fall kolla på film The Proposal, inte sett den förr. Om ni vill veta vad som hände med ps I love ypu så kollade vi aldrig klart den. Vi tittade bara 1minut sen orkade vi inte mer, hihi! Får se den en annan kväll.


Bilder på maten kommer sen när jag orkar lägga in dem ( om jag inte glömmer, som vanligt).
Brukar alltid ta kort med min sunkiga mobil men orkar aldrig lägga in dem sen hittar jag dem efter 1mån och ja då e det inte kul längre.



TJOBYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0