never give up

Jag orkar inte skriva så mycket men jag försöker. Idag var det skola och sen jobbet. Ehm, dålig start på morgonen som gjorde dagen dryg. Vi hade matte, kände mig väldigt yr men det är bara början sen kommer det gå bättre. Det är ju bara så nytt med skolan och allt så snart smälter man väl in. Saknar mina kompisar, vill ha dem i min klass.
Men ja jag ger inte upp jag ska fan klara dessa tre åren, hihi. Hoppas inte min mattefröken tror jag är trög för jag har faktist inte så svårt för matte när jag väl kommit in.Man behöver nog inte var naturbegåvad för att klara NV, men det ligger väl mycket plugg bakom allt.

Tänkte bara ta upp en sak. Vad gör det så intressant att läsa en blogg där personen sitter bakom skärmen och skriver om ens yttre? Att man är så snygg blabla.Okej, om man säger aah kände mig fin idag. Men liksom dem flesta säger det så, ... otrevligt? Som om de vore fyfaan..gud vet vad. Tycker bara sånna bloggar är patetiska och jag fattar inte att folk sitter och följer dem bloggarna, vem orkar?
Men inget fel att ha självförtroende men  snälla varför ska man vara sån yttlig jävel? 
Who cares?


Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla Tv eller nåt. Är så trött!
God Natt ♥


Kommentarer
Postat av: Sändy

ja usch, de är verkligen patetiska!

2009-08-30 @ 13:16:50
URL: http://metrobloggen.se/sandystar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0