När får vi vår dator?

Äntligen är denna veckan slut. Vi har haft sånna aktiviteter varje dag, trist! Målet varatt lära känna klassen och sånt.
Ialla fall, dagens väder = äckligt blä USCH! sÅNT ÄCKLIGT VÄDER! Klibbig blev man och sen regn och usch kan inte beskriva det.
Känner mig bara hängig. Lyssnar lite på svensk rapp, älskade det innan men sen så tyckte jag inte de gjorde så bra låtar. Visst kollade in lite ibland på sidor men nu har jag hittat ''tillbaka'' igen, hihi!
Gillar Demko och Medina även Diamond är en favorit. Älskar också Gizzos och Peppes gammla kärlekslåtar som jag, Tina och Nita kunde utantill.


Demko - Du o Jag
Medina - Sagoland (gillar även videon)
Medina - Förbjuden frukt
Medina - Mahlea
Demko ft. D-nice - Vaktar ryggen

(finns fler men vi stanna här! )

Men ingen kan ju ta Darins plats,eller?
Näää aldrig och inte heller Britneys!
Mina älsklingar. En av mina drömmar som jag skall uppfylla är att träffa Britney, åååh! Och Darin har jag ju träffat men ska göra om det fler gånger, I promise! Hans musik och han utseende, ojoj! LOVE LOVE

Orkar inte blogga pgA att vår dator är så tråkig!
Har fått min bok som jag reserverat Shoo len av Douglas Fley som även skrivit Shoo Bre som är en av mina absolut favorit böcker!
Dem böckerna är så enkla men så verklighetstrogna. Man får se världen från andras ögon och det är så verkligt. Jag tycker det är viktigt att förstå hur andra lever och fast dem gör dumma saker som i dessa böcker så kan dem också älska. 
Nu måste jag läsa ut både Rivaler och Shoo len för snart får jag mina två andra böcker jag reserverat plus att det finns skit många fler jag vill läsa och jag orkar inte vänta! Det där tålamodet!

Ännu en novell! 
 
Vi har bakat bullar hemma hos mig var tvungen att säga det, hihi! nu ska jag nog kolla lite Tv sen ska jag läsa läsa läsa!

TODDELS! ♥

Kommentarer
Postat av: Leonida

Den där Gizzo(Goran) känner ju jag haha!

2009-09-04 @ 19:45:55
URL: http://leoniida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0