jobb 2h idag, lite men man får money

Har precis fixat mina naglar med Gel Kit. Blev faktist bra, dem andra gångerna jag gjort dem blev dem sådär eftersom jag inte la så mkt tid på dem, men dessa är faktist bra.
Är så stolt över mig fast pappa tycker sånt är onödigt, hmmm. Han är ju trots allt en kille och han är rätt så van med att huset luktar naglack och sånt. Han har ju trots allt 4 döttrar och en fru. :D


Här är bilderna. Naglarna är finare in real life. Ikväll ska jag jobba 2h för Fia. Ni kanske tycker det är onödigt men inte jag för jag får pengar för det och jag har inte alls sommarjobbat bara slösat pengar.


CIAAAAO BABES!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag fattar nt, jobbar du i fbg??

2009-08-05 @ 16:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0