jag kan inte beskriva med ord

Jag är så jävla arg, eller nej jag är inte arg jag är förbannad eller är jag irriterad?
Allt på samma gång. Om jag hade något att slänga mot väggen, hårt som fan och bara skrika ut allt. Om jag hade en boxningssäck skulle jag slått på den tills mina händer förblödde.
Eller om jag inte hade grannar så jag skulle kunna slå sönder väggen, om jag skulle haft ett hus skulle jag fan gjort det.
Det känns som jag har insekter i mitt huvud som kryllar runt som hackar mitt huvud.
Så irriterad är jag och det värsta är att det är över småsaker eller nej för mig är det stora. Varför kan ingen inse det?
Jag kan inte skriva ner min irritation bara mitt humor.
Jag är en person som inte kan stå ut när vissa männsikor inte respekterar en, när männsikor ljuger för att göra det lättar för sig själv. När människor inte kan ta sina egna konsekvenser som är en följd för ens fel man gjort. Det är ett paket och när du vet att det är fel och du inte kan ta konsekvenserna varför gör du det?


Nu ska jag sluta och göra något som får mig på bättre humör.
Dansa och sen läsa. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0